آموزش تعمیرات پرینتر :چاپگر یکی از وسایل فرعی کامپیوتر است که بسیار ظریف می باشد

نوشته شده توسط:فغقی 5ف4قث | ۲ دیدگاه

آموزش تعمیرات پرینتر :چاپگر  ازجمله از تجهیزات فرعی رایانه است که متن یا تصویر تولید شده به وسیلهٔ کامپیوتر را روی برگه حک میگرداند.

انواع Printerها عبارت‌اند از گروه چاپگر ماتریس سوزنی، دسته  چاپگر لیزری،  گروه چاپگر جوهرافشان، تماسی و غیرتماسی.

 آموزش تعمیرات پرینتر گروه  Printerهای جوهرافشان از اواسط دههٔ نوزده هشتاد شناخته و به‌سرعت متداول گردیدند. شاید ازجمله از اصلی‌ترین دلایل افزایش رشد سریع این مدل از چاپگرها بهای مناسبشان نسبت به کیفیت و کارایی آنها باشد. یک Printer جوهرافشان، چاپگری است که برای ایجاد تصاویر، ذرات بسیار کوچکی از جوهر را بر روی کاغذ می‌پاشد. چاپگرها در انواع «رنگی» و «سیاه و سفید» وجود دارند. منبع تأمین رنگ در پرینترها، بسته به نوع چاپگر، تونر یا کارتریج نامیده می‌شود.

انواع چاپگر از لحاز پینک

سیاه و سفید

این نوع پرینترها فقط دارای رنگ مشکی می‌باشند، آموزش تعمیرات پرینتر  برای چاپ عکس زیاد مناسب نیستند و بیشتر از آن‌ها برای چاپ مقاله و نمودار استفاده می‌شود.
رنگی

این نوع Printerها علاوه بر کارایی‌های پرینترهای سیاه و سفید، دارای رنگ‌های بیشتری هستند و همچنین برای چاپ عکس در هر اندازه‌ای مناسب می‌باشند.
انواع چاپگر از نظر کاربرد
جوهر افشان

پرینتری که با پرتاب ذرات جوهر بر کاغذ نقش ایجاد می‌کند.
سوزنی

Printerی که در آن حرف یا نماد، بصورت ماتریسی از نقاط است و توسط ضربات سوزن‌های باریکی بر روی یک نوار حاوی جوهر (نسبتاً خشک) و در نهایت بر روی کاغذ شکل می‌گیرد. چاپگرهای سوزنی صدای بالا و کیفیت پایینی دارند. از سوی دیگر، پرینترهای سوزنی معمولاً قیمت ارزانی دارند. این نوع از Printerها هم در نوع ماتریسی تولید شده‌اند و هم در نوع خطی.
لیزری

چاپگری که در آن از پرتوهای  آموزش تعمیرات پرینتر  لیزر برای نشاندن جوهر بر روی کاغذ استفاده می‌گردد. پرینترهای لیزری نیز خود به دو دسته رنگی و سیاه سفید تقسیم می‌شوند. Printerهای لیزری سیاه سفید بیشتر برای چاپ متن به کار می‌روند، اما از Printerهای لیزری رنگی برای چاپ عکس استفاده می‌شود، ولی این چاپگرها برای چاپ عکس زیاد مناسب نسیتند جون هزینه شارژ مجدد یا تعویض کارتریج بالا است.
خطی

پرینتری که در آن اطلاعات و نوشته‌های یک سطر یکجا چاپ می‌شود. به این پرینترها در زبان انگلیسی line printer یا همان چاپگر خطی می‌گویند.
صفحه‌ای







  • How can we increase our height?

    How can we increase our height?

    • ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۴:۴۱:۵۳

    Good answers in return of this question with real arguments
    and telling all about that.

  • How do you get a growth spurt?

    How do you get a growth spurt?

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۳:۵۰:۴۵

    Every weekend i used to pay a visit this website, because
    i wish for enjoyment, for the reason that this this web page conations truly good funny stuff too.



وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا و اقامت در آن و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد آرایشگاه عروس و مراسم ازدواج ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه, منتشر میشود.