معیارهای اصلی طراحی وب سایت های تجاری - کد q
نوشته شده توسط:فغقی 5ف4قث در | ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸ | ۰ دیدگاهمعیارهای زیربنایی ایجاد سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات صنعتی در کل دارای سه بخش هستند :
خصوصیات محصول: هر مشتری باید بتواند یک محصول خاص را از میان بخشی از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.
مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میگردند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات آمیخته ای از متن، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ است. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر توصیف کننده اجزای محصول، معمولا عامل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به الگوی قدیمی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی کالا میتواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارت های جالبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا علاقه دارید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد محصولی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد کالاهای خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با خود محصول میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
نظرات
ارسال نظر